Slovenský Lidl spustil srovnávací kampaň
Řetězec Lidl spustil na Slovensku srovnávací kampaň s názvem „Máme vlastné značky, máme vlastné ceny“, kterou vytvořila agentura Wiktor Leo Burnett.
Samotné kampani předcházel spotřebitelský výzkum, který v letních měsících provedla výzkumná společnost GfK Slovakia. Celkově se uskutečnilo 8900 slepích chuťových testů (vzorky byly pro dotazované anonymní) desítek produktů na vybraném vzorku obyvatelů Bratislavy a Bánské Bystrice. Výzkumu se zúčastnilo celkově 1200 respondentů.
Jak informoval Tomáš Bezák, vedoucí úseku komunikace, řetězec se ptal lidí na chuť výrobků vlastních privátních značek a značkových produktů v porovnatelné kvalitě.
„Přímo spotřebitelé rozhodli, že oba ochutnávané typy výrobků chutnají výborně. Má tedy hledat rozdíl? Lidl odpovídá, že ano. Podstatný rozdíl mezi těmito výrobky totiž nespočívá v chuti, ale v ceně. Výsledky hovoří jasně: lidem chutnají jak výrobky privátních značek Lidl, tak i produkty známých značek. Naše privátní značky jsou ale o desítky procent levnější, což potvrdil monitoring cen společnosti GfK Slovakia, který se uskutečnil v prodejnách Billa, Kaufland a Tosco,“ dodává Tomáš Bezák.
Kampaň probíhá v in-storu, outdooru, v TV, online, v tisku a především ve vlastních médiích řetězce Lidl.
Vybrané reklamní spoty:
https://www.youtube.com/watch?v=YbR3F36Gu5U
https://www.youtube.com/watch?v=qz0fPjrpmV4
https://www.youtube.com/watch?v=SrNcGdmFJgM
https://www.youtube.com/watch?v=aj970hL6a3Y
https://www.youtube.com/watch?v=VqpVr2u6tDs
Zdroj a foto: strategie.hnonline.sk, Lidl Slovenská republika