Seminář POPAI CE – Jak správně cílit na zákazníka, 21.9.2017
POPAI CE pořádá seminář pod garancí Klubu zadavatelů POPAI CE, který proběhne 21. 9. 2017 od 13,00 do 16,00 hod v přednáškovém sále společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1.
Nakupování není žádnou zábavou, tedy alespoň co se základních životních potřeb týče. To jen trendy, které se těmto tématům věnují, se snaží přesvědčit, že spokojený zákazník nakupuje více. Spokojenost není primárně o duševním stavu „nasycení“ nebo saturace z “dobrého” nákupu. Spokojenost je velmi často o schopnosti značek a retailerů přizpůsobit se a nabídnout opravdu to, co zákazník očekává.
Seminář primárné řeší účinnost lokálních marketingových pobídek oproti těm plošně globálním. Zabývá se znalostí místních specifik, které jsou určující pro nákupní rozhodování. Zajímá se o geografická kritéria segmentace, odhaluje neprozkoumané mikro rozměry jednotlivých regionálních odlišností.
- Jak sociální prostředí a komunity ovlivňují nákupní nálady a očekávání zákazníků?
- Může dát pochopení lokálních specifik marketérům mnohem efektivnější nástroj prodeje než
pouhý plošný marketing?
- Může být lokální prodejna globální značky, komunikující na zákazníky dle jejich lokálních specifik,
mnohem úspěšnější než prodejna komunikující obecně?
- Kde začíná a kde končí hranice „lokálnosti“?
- Existuje „superlokálnost“?
Moderuje Petr Šimek, garant Klubu Zadavatelů POPAI CE, Managing Director WELLEN
Přednášejí:
Radek Krásný – Director of Marketing & Brand, Huawei, Canada
Michal Štádler, CEO ve společnosti datasapiens, a.s.
Petr Křiklan, Retail Analytics Director, Europe Central/East, Nielsen
Lukáš Zima – IT B2B Manager, Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
Šimon Dvorský, Senior Project Manager, GfK Czech
Mediálním partnerem semináře je časopis Zboží & Prodej.
–
Počet účastníků je omezen s ohledem na kapacitu sálu.
Více informací a přihláška: ZDE
Zdroj a foto: POPAI CE