Ocenění TOP In-store realizace měsíce července 2017 získala kampaň Regálový obraz JOJO
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In-store realizace měsíce. Za měsíc červenec 2017 se vítězem stala těsně realizace Regálový obraz JOJO.
V tomto měsíci bylo přihlášeno opět 9 In-storových realizací, které porotci zase hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Vítězem červencových realizací se stala u porotců jen těsně kampaň Regálový obraz JOJO. Tato vítězná kampaň probíhala po celý červenec 2017 v řetězci Globus. Zadavatelem realizace byla společnost Nestlé Česko s.r.o., kreativní agenturou atta creative, s.r.o. a realizátorem společnost Authentica, s.r.o.
Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,8 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 7,7 bodů, v kritériu celkové produkční provedení získala 7,7 bodů. Největší bodové ohodnocení obdržela kampaň v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 8,0 bodů.
Červencové realizace hodnotilo opět šest porotců, jmenovitě:
PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.
Hodnocení vítězné realizace
„Jednoduše super. U mne tato instalace boduje ve všech směrech,“ hodnotí slovně vítěznou realizaci Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Ideální ukázka jak z nákupu „pytlíku bonbonů“ udělat zážitek.“
„Výrazné, nápadité a odlišující se. Realizace upoutá pozornost nevšedností a barevností,“ říká prezidentka České marketingové společnosti paní Jitka Vysekalová.
Hodnocení všech červencových realizací
„Červencové kampaně pro mě nijak výrazně nevybočovaly ze zavedeného standardu,“ hodnotí Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR. „Zajímavým pokusem přinést něco nového byla realizace obrazu Jojo a jednoznačně osvobozující byla svou čistou grafikou kampaň Staropramen.“
„Mám pocit, že tento měsíc se rozevřely nůžky mezi těmi nejlepšími kampaněmi (JOJO, Finlandia, Staropramen, Radegast, Míša) a těmi nejhoršími (o čem vlastně ty kampaně byly a pro koho?). Ty dobré kampaně bodují jak produkčním nápadem a zpracováním (JOJO, Finlandia), tak ale dokáží upoutat skvělou kreativou při využití „obyčejných“ formátů (Míša) či prostě jen tím, že přesně odpovídají tomu, co cílovka chce (Radegast),“ shrnuje své postřehy o červencových kampaních porotce Alexandr Stojčev.
Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.
O odborném portálu Místo prodeje.cz
Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.
Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.
Kontakt:
Ing. Miroslav Oupic
editor portálu
Email: oupic@smprague.cz