TOP zadavatelé – červenec 2017
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v červenci 2017 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v červenci 2017 celkově vynaloženo 3,1 mil. Kč.
Na první příčce se umístila společnost BOHEMIA SEKT s 1,1 mil. Kč, následovaná s odstupem společností Sarantis Czech Republic se 600 tis. Kč. Třetí místo obsadila společnost T-Mobile Czech Republic, která utratila 240 tisíc korun.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v červenci celkově vynaloženo přes 703 mil. Kč.
Na první příčce se umístila společnost Procter & Gamble International Operations SA s 95,7 mil. Kč, následovaná společností Lidl Česká republika , která investovala 81,5 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Simply You Pharmaceuticals s 80,2 mil. Kč.