Guerillová kampaň Burger King získala zlato na Caples Awards 2017
Extrémně inovativní promoakce společnosti Burger King získala u porotců soutěže Caples Awards 2017 nejvyšší ocenění.
Pobočka Burger King na Novém Zélandě ve spolupráci s agenturou Colenso BBDO/Proximity New Zealand vytvořila velmi zdařilou guerillu, ve které si každý zákazník velkým krabicovým balením hamburgerů a jejich příloh mohl vytvořit vlastní personifikovaný burger a navíc přímo u sebe doma nebo na jiných místech. Každý si tedy mohl zařídit vlastní „prodejnu“ Burger King – pro sebe, pro své přátele anebo pro své kolegy či zaměstnance. Navíc se každý o tento zážitek z vlastní přípravy burgerů mohl podělit na sociálních sítích.
Velký úspěch této kampaně podtrhuje nejvyšší prodej společnosti Burger Kong na Novém Zélandu za posledních 22 let.
Ocenění Caples Awards se uděluje nejlepšímu directmarketingovému řešení nebo řešení v interaktivním marketingu po celém světě. Soutěž, kterou založil v roce 1978 Andi Emerson, průkopník přímého marketingu, je v současnosti je podporována průmyslovými agenturami, klienty a dodavateli z více než 50 zemí světa. Nominované kampaně posuzuje více než 50 aktivních profesionálů a více než 200 kreativců a obchodníků z celého světa se účastní každoročního vyhodnocení.
Zdroj a foto: caples.org