Makro pokračuje v úspěšném programu Moje zmrzlina
Velkoobchod MAKRO ČR podporuje zákazníky z řad maloobchodníků a stánkařů, kteří nabízejí v letní sezóně zmrzlinové osvěžení. V programu Moje zmrzlina mohou i letos vybírat ze širokého sortimentu bez závazků vůči dodavatelům, z oblíbených zmrzlin MAKRO vlastních značek a z několika typů mrazicích boxů s možností výhodného financování. Zároveň pro ně MAKRO připravilo i jednotné materiály pro marketingovou komunikaci a propagaci.
MAKRO nabízí jednoduché a efektivní řešení pro prodej zmrzlin pro obchodníky a provozovatele občerstvení, které jim pomůže odlišit se od konkurence a současně zvýšit zisky.
„Široká nabídka značek Prima, Algida a Euroice bez smluvního závazku, za perfektní ceny a s možností měnit složení sortimentu v průběhu sezóny představuje značnou výhodu pro drobné podnikatele. Mohou snadno měnit nabídku podle zájmu zákazníků a nejsou limitovaní množstevními kvótami,“ upozorňuje na výhody programu Moje zmrzlina Dana Polakovičová, produktová manažerka společnosti MAKRO a dodává: „Mezi hodně oblíbené produkty patří i zmrzliny, kornouty a polárkové dorty naší vlastní značky ARO.“
Kromě výhodných nabídek a slevových akcí získají zákazníci, kteří se do programu zaregistrují, i bezplatné řešení marketingové komunikace v místě prodeje: ceník s vyměnitelnými kartami s různými druhy zmrzlin nebo brandové polepy mrazicích boxů. V průběhu sezóny mohou navíc využít odborné poradenství týkající se sortimentu a produktových specifik prodeje zmrzlin.
Účast v programu Moje zmrzlina není omezena. Zájemcům z řad podnikatelů stačí zaregistrovat se u Pultu služeb partnerů ve velkoobchodních střediscích MAKRO.
Zdroj a foto: METRO/MAKRO Cash & Carry