Společnost Danone převzala ocenění TOP In-store realizace roku 2016 za kampaň Kostíci
Prvním vítězem retailové soutěže portálu Místoprodeje.cz s názvem TOP In-store realizace roku 2016 se stala realizace Kostíci, jejímž zadavatelem byla společnost Danone, a.s. Podrobnější informace o vítězné realizaci jsme psali zde. Zástupci společnosti Danone nyní slavnostně převzali v místě prodeje hlavní cenu – skleněný pohár portálu.
Ve čtvrtek 30. března došlo v prostorech pražského nákupního centra Nový Smíchov k historicky prvnímu předání této retailové ceny. Za společnost Danone převzal z rukou editora portálu Ing. Miroslava Oupice cenu Mgr. Jaroslav Fišer, Shopper Activation Specialist a za značku Kostíci Junior Brand Manager Jana Hartmannová.
Další odměnu pro vítěze v podobě wellnesových poukazů, kterou věnoval realizátor vítězné realizace společnost POS Media, předala zástupcům společnosti Danone Key Account Manager společnosti POS Media Martina Pokorná.
Oba zástupci společnosti Danone měli ceny TOP In-store realizace roku 2016 velkou radost.
„S celým naším týmem považujeme první cenu za TOP In-store realizaci za velkou čest,“ uvedl Jaroslav Fišer. „Každou in-store realizaci zkoušíme udělat natolik originální, abychom dopřáli zákazníkům co nejpříjemnější zážitky a radost při nakupování. Naším cílem v listopadu 2016 bylo vytvořit s Kostíky něco jako „Disneyland“, aby nejen děti, hned po příchodu do obchodu mohly prožít nezapomenutelné okamžiky s naší kampaní „Agentský ostrov K“ a zase odejít z obchodu plny dojmů. Díky výborné spolupráci s POS Media jsme to dokázali.“
V této roční soutěži kandiduje vždy 12 vítězných realizací za jednotlivé měsíce, takže i v příštím roce se můžeme těšit na velmi zajímavé realizace.
Zdroj: redakce
Foto: POS Media