Obchodník roku 2011
Rozhodly o tom nezávislý průzkum spotřebitelských preferencí (70 % váha) a hlasování veřejnosti (30 %).
Výsledky oborových kategorií (kromě Ceny veřejnosti) určil průzkum agentury Incoma GfK na reprezentativním vzorku 1000 osob ve věku 15-69 let. Lidé hodnotili obchody podle jejich návštěvnosti (kolik jich navštěvuje daného obchdoníka) a oblíbenosti (kolik zákazníků z těch, kteří obchod navštívili, mu dává přednost před ostatními konkurenty).
O ceně veřejnosti hlasovalo přes 53 tisíc lidí na internetu a prostřednictvím SMS.
1. Lidl 27 %
2. Ikea 13 %
3. DM drogerie 10 %
4. Deichmann 9 %
5. Globus 8 %
6. Baťa 7 %
7. OBI 7 %
8. Aukro.cz 7 %
9. ElectroWorld 6 %
10. Kaufland 6 %
Hlasující vybírali v každé kategorii pouze jednoho obchodníka. Každé hlasování na internetu muselo být potvrzeno přes e-mail. Hlasovat na internetu i prostřednictvím SMS mohl každý pouze jednou.
Nediskontní obchodní řetězec
1. Tesco
2. Kaufland
3. Globus
4. Albert
5. Billa
Diskont roku
1. Lidl
2. Penny Market
3. Norma
Prodejce drogistického zboží
1. dm drogerie markt
2. Rossmann
3. Teta
4. Schlecker
Prodejce elektro
1. ElectroWorld
2. Datart
3. Okay
4. Proton/Euronics
5. Planeo
Internetový obchod
1. Aukro.cz
2. Alza.cz
3. Mall.cz
4. Datart.cz
5. Kasa.cz
Hobbymarket roku
1. OBI
2. Hornbach
3. Baumax
4. Globus
5. Bauhaus
Prodejce oděvů roku
1. C&A
2. Takko
3. Marks & Spencer
4. H&M
5. New Yorker
Prodejce obuvi roku
1. Deichmann
2. Baťa
3. Humanic
4. Reno
5. CCC boty
Sportovní oblečení a vybavení
1. Sportisimo
2. Hervis
3. Alpine Pro
4. A3 Sport
5. Gigasport
Prodejce nábytku
1. Ikea
2. Jysk
3. Asko
4. Sconto
5. Kika
Specializovaný obchod
1. Tescoma
2. Breno
3. Koberce Trend
4. Scanquilt
5. Svět koberců