MAKRO ČR slaví se svými zákazníky 20 let vzájemné inspirace

Velkoobchod MAKRO startuje novou marketingovou kampaň k 20 letům působení na českém trhu. Jejím prostřednictvím chce ukázat, jak se změnilo prostředí gastronomie a podnikání. Hlavní roli budou hrát příběhy zákazníků, dodavatelů, prodejen i zaměstnanců. 

„Dvacet let je dlouhá doba, za kterou se mnoho věcí změnilo. Rozšířili jsme sortiment i síť prodejen, rozběhli vlastní přímou distribuci zboží k zákazníkům s objednáváním online, vybudovali MAKRO Akademii a otevřeli se místním dodavatelům z regionu. Naše hlavní cíle ale zůstaly po celou dobu stejné. Snažíme se být spolehlivým partnerem pro všechny naše zákazníky, pomáhat jim v jejich podnikání a neustále je inspirovat,“ vysvětluje Guillaume Chêne, výkonný ředitel společnosti.

Inspirace je nosným tématem celé kampaně prezentující MAKRO jako firmu, která zákazníkům inspiraci přináší a zároveň od nich nápady a podněty čerpá. Toto téma reflektuje i firemní obchodní strategii, kterou MAKRO ČR přijalo v loňském roce. Společnost postupně přetvoří některé prodejny v tzv. Království jídla, kde se zákazníci  mohou zúčastnit inspirativních workshopů a poradit se o nákupu se specialisty z jednotlivých Food&Beverage oblastí. Jinde budou prodejny fungovat i jako komunitní centra pro podnikatele v regionu. Přehled o novinkách a trendech v gastronomii MAKRO předává podnikatelům i prostřednictvím vzdělávacích kurzů pořádaných v pražské MAKRO Akademii. Rozhodující důraz se přitom klade na rozvoj přímé distribuce k zákazníkům. Podíl prodeje potravin, které MAKRO doveze svým zákazníkům do místa podnikání, dosáhl 25 %.

Motivy inspirace, partnerství a vzájemného rozvoje se objeví v kampani, která využije zejména vlastní komunikační kanály ale i komerční média. Připraveny jsou rádiové spoty u skupiny Radiohouse, firemní letáky, e-mailingy, web, ale také prezentace v instore a eventy pro zákazníky přímo na prodejnách. Ti mohou využít připravené slevové akce a soutěžit o hodnotné ceny. Chybět nebude ani kampaň v on-line prostředí a na sociálních sítích stejně jako PR podpora. Kromě komunikace zaměřené na veřejnost MAKRO chystá i řadu aktivit pro vlastní zaměstnance jako poděkování za zodpovědnou práci a přístup k zákazníkům. Více informací naleznou zájemci zde .

„Výročí na českém trhu je složeno z mnoha malých, ale o to zajímavějších příběhů. Za úspěchem MAKRO ČR je oddaná práce našich zaměstnanců. Řada z nich je s námi úplně od začátku a prošli celým vývojem firmy. Nemohli bychom být tam, kde jsme dnes, bez našich dodavatelů a především zákazníků, kterým se i díky nám daří budovat úspěšné podnikání. Jsem rád, že se nám už 20 let daří být si vzájemně inspirací,“ komentuje myšlenku kampaně Guillaume Chêne.

Marketingové aktivity jsou naplánovány od března do září 2017 a plynule na ni bude navazovat kampaň pro Den soukromého podnikání, jehož tradice byla založena vloni jako připomenutí významu soukromého podnikání pro společnost i ekonomiku. Letos je naplánován na druhé říjnové úterý 10. 10. 2017.

Kreativu a koncept kampaně k oslavám 20 let na trhu připravila kreativní agentura Kaspen/Jung von Matt. Média nakupuje OMD. Komunikaci na sociálních sítích a PR zajišťuje Inspiro Solutions.

 

Zdroj a foto: METRO/MAKRO Cash & Carry

 

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010