TOP zadavatelé – únor 2017
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v únoru 2017 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 8 společností v mediatypu Instore bylo v únoru 2017 celkově vynaloženo 2,95 mil. Kč. Na první příčce v mediatypu Instore se umístila společnost Wrigley s 944 tis. Kč, následovaná společností BOHEMIA SEKT s rovnými 605 tis. Kč. Třetí místo obsadila společnost Savencia Fromage & Dairy Czech Republic se 458 tis. Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v únoru celkově vynaloženo 871,5 mil. Kč.
Na první příčce se umístila společnost Simply You Pharmaceuticals se 122,8 mil. Kč, následovaná společností Porsche Česká republika, která investovala 95,1 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Ferrero Česká s 89,2 mil. Kč.