Ocenění TOP In-store realizace roku 2016 získala kampaň Kostíci

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje prvního vítěze soutěže s názvem TOP in-store realizace roku. Za rok 2016 se vítězem stala realizace Kostíci.

Do této odborné retailové soutěže se automaticky nominují vítězové měsíčních kol soutěže. V minulém roce vyhrály měsíční kola postupně následující realizace:

Chytrý regál: koktejlový rádce (leden), Tesco modul Metaxa (únor), AXE (březen), KitKat (duben), Veselá kráva (květen), Bohemia Sekt Jahody (červen), Léto s Míšou (červenec), Bref, Perwoll, Silan, Persil, Clin, Pur (srpen), Kaštany (září), Kostíci (říjen), Lays (listopad) a Finlandia (prosinec).

Z těchto 12 vítězných realizací vyhodnotila interní porota portálu jako těsného vítěze (o 0,1 bodu) říjnovou vítěznou kampaň Kostíci, která využívala kombinaci POS prvků Mega FG (podlahová grafika), Shelf Stopper a Category Brand. Tato kampaň probíhala v řetězci Tesco v období 17.10.-13.11. 2016. Zadavatelem realizace byla společnost Danone, a.s. a realizátorem POS Media Czech Republic, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,47 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela tato vítězná realizace 8,5 bodů. V kritériu celkové produkční provedení získala kampaň 8,2 bodů. Největší bodové ohodnocení obdržela kampaň v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala plných 8,70 bodů.

Vítězné realizace z roku 2016 hodnotilo opět šest porotců, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.

Hodnocení vítězné realizace

Být dítě tak rozhodně donutím rodiče k nákupu Kostíků. Čisté, zábavné, výrazné. Velmi oceňuji grafiku podlahovky, která není jen opakováním nápisů či stejných motivů,“ výstižně hodnotí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

Hodnocení všech 12 vítězných realizací z roku 2016

V hlasování z pohledu celého roku preferuji realizaci Kostíci,“ uvádí šéfredaktor portálu Petr Frey. „Hlavním důvodem je, že se jedná o skutečně integrovanou kampaň, která spojuje ATL komunikaci s místem prodeje vhodným způsobem, a navíc vytváří personifikaci značky vytvořením postaviček Kostíků. Vyčnívá tak nepřehlédnutelně z řady jiných kampaní.

Při „znovuprohlížení“ loňských realizací se potvrzuje vysoká úroveň, kterou tento účinný způsob komunikace má, jistě ovlivňuje rozhodování zákazníků na místě prodeje,“ uvádí Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

Porotkyni Isabelu Náhlovskou ze společnosti Tesco Stores ČR zaujaly i další kampaně. „Většina vítězných kampaní v daných měsících vsadila na prvek visibility a využila ke zvýraznění svých výrobků obrandování celé kategorie (celobrand uličky, brány, mega podlahové grafiky), což je určitě efektivní a pro zákazníky nepřehlédnutelné, přesto, nebo právě proto, pro mě z celkového pohledu na roční realizace vynikají kampaně využívající originální prvky, vyžadující interakci, přinášející zábavu a edukaci jako byly Cocktail Bar (chytrý regál) a Finlandia.“

Rozhodování o nejlepší kampani roku 2016 rozhodně nebylo jednoduché, protože se jedná o velmi kvalitní nominace,“ zakončuje hodnocení vítězných kampaní Alexandr Stojčev a následně dodává. „Pro mě osobně je vítězem chytrý regál z ledna 2016. Je jediným instore řešením, které je technicky inovativní. Pozvedá úroveň prodejní plochy a současně se zaměřuje na to, jak rozšířit příležitosti/důvody ke koupi produktu. Druhou prací, kterou bych chtěl vyzdvihnout je kampaň Kostíci, která v sobě nemá nic z dříve zmíněného. Graficky je ale skvěle udělána, přivlastňuje si celou uličku a možná bychom v nadsázce mohli diskutovat, zda není tak dobrá, že díky ní děti budou vytvářet na rodiče nepatřičný nátlak ke koupi Kostíků.“

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010