Konference Retail in Detail 2017, 28.3. 2017
Úspěšné podnikání v maloobchodě je založeno na zvládnutí řady detailů, aneb „Retail is Detail“. Právě tato všeobecně uznávaná poučka stála v roce 2000 u zrodu série specializovaných konferencí Retail in Detail. Tyto konference navazují těsně na výroční vrcholová setkání českého a středoevropského obchodu – Retail Summit, ale na rozdíl od nich mají komorní charakter, což na nich umožňuje podrobně analyzovat a diskutovat žhavá témata a výzvy.
Typickými účastníky jsou zástupci maloobchodních řetězců a nezávislého/tradičního retailu a jejich dodavatelé – výrobci, distributoři a velkoobchodníci. Významné je i zastoupení dodavatelů různých služeb a technologií pro obchod.
Jako v případě všech konferencí Blue Events se i Retail in Detail těší intenzivnímu zájmu novinářů z tradičních i nových médií. V závislosti na konkrétním tématu akce se účastní i zástupci veřejné správy.
Konference Retail in Detail se zpravidla účastní 150 až 250 účastníků.
Retail in Detail se koná podle aktuální potřeby odvětví obchodu, zpravidla jednou až dvakrát ročně. V minulosti se zabýval řadou žhavých témat, jako jsou efektivní promoce, shopper marketing, expanze convenience stores, rozvoj nabídky čerstvého zboží, zvyšování loajality v maloobchodě a nástup e-Commerce v prodeji potravin.
Nyní se tato odborná konference bude zabývat velmi zajímavým a aktuálním tématem – Effective Innovation.
Podívejte se na zachycenou atmosféru z konference konané v roce 2015:
—
Termín: 28.3. 2017
Místo: Hala C Balabenka, Praha 9, Drahobejlova 15/2400
Pořadatel: Blue Events, s.r.o.
Podrobné informace o akci: ZDE
Registrace na ZDE.
Zdroj a foto: Blue Events, s.r.o.