Přihlaste svoje koncepty do světové soutěže EuroShop RetailDesign Award 2017!
Časopis Brands&Stories dostal příležitost nominovat české a slovenské nové koncepty obchodů do soutěže o nejlepší prodejní koncept světa – EuroShop RetailDesign Award.
Soutěž EuroShop RetailDesign Award vyhlašuje každoročně německý EHI Retail Institute ve spolupráci s National Retail Federation USA jako soutěž o nejlepší koncepty světa.
Mezi dvacet expertů, zástupců jednotlivých zemí, kteří se soutěže účastní, byla přizvána také šéfredaktorka časopisu Brands&Stories Blanka Bukovská. Udílení cen letošního ročníku se bude konat v rámci mezinárodního veletrhu EuroShop 2017.
Mezinárodní porota expertů na vybavení obchodů vybírá každoročně mezi mnoha kandidáty tři nejlepší koncepty. Kritérii výběru jsou povedený design, konzistentní koncept obchodu s jasným poselstvím oslovujícím cílovou skupinu a také jednoznačně rozpoznatelnou korporátní identitou. Neboť pouze při splnění všech těchto aspektů oslovuje idea prodejny zákazníky.
Prodejna Mars Prodejna vitra Camper
Mezi vybranými do užšího kola výběru byly v minulých letech následující české koncepty:
- brněnská Galerie Miele,
- POTTEN &PANNEN – STANĚK COOKING CINEMA,
- showroom společnosti Lasvit,
- Chrám čaje Dilmah
- koncept české kosmetické značky MANUFAKTURA – Vaše domácí lázně.
I vy máte nyní možnost přihlásit svůj nový koncept prodejny do soutěže EuroShop RetailDesign Award 2017. Přihlašování bude probíhat jen do 1.října 2016. Více informací vám získáte na emailu redakce časopisu Brands&Stories.
Redakce časopisu Brands&Stories věří, že účast českých konceptů v mezinárodním klání přispěje k povědomí, že i v oboru shop konceptů má český design světu co říci.
S tímto tvrzením redakce portálu Mistoprodeje.cz plně souhlasí a věří, že v uvedené lhůtě přibudou ještě další přihlášky do této renomované světové retailové soutěže.
Zdroj a foto: Brands&Stories