TOP zadavatelé – červenec 2016
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v červenci 2016 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu Instore bylo v červenci 2016 celkově vynaloženo 1,05 mil. Kč. Na první příčce v mediatypu Instore se umístila společnost Sarantis Czech Republic s rovnými 600 tis. Kč, následovaná společností Pivovary Staropramen s 230 tis. Kč. Třetí místo obsadila společnost T-Mobile Czech Republic s 99 tis. Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v červenci celkově vynaloženo 742 mil. Kč.
Na první příčce se umístila společnost Procter&Gamble Czech Republic se 140 mil. Kč, následovaná společností UNILEVER ČR s 98 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Lidl Česká republika se 75 mil. Kč.