Značka Nike ve svém novém dynamickém spotu představuje sportující ženy v Indii
Indická herečka Deepika Padukone je hlavní tváří nového spotu od Nike, ve kterém za doprovodu písně Da Da Ding sportují indické ženy.
Deepika Padukone je letos třicetiletá indická herečka a modelka, hrající většinou v indických hindi filmech a v reklamních klipech. Ke sportu má sama blízko, neboť její otec byl badmintonový reprezentant a ona sama se v dětství věnovala také tomuto sportu. Od studia vysoké školy se začala více věnovat hraní a modelingu.
V tomto dynamickém skoro tříminutovém spotu ženy sportují v různých zajímavých indických interiérech a exteriérech, přičemž se věnují několika druhům sportů – běhu, basketbalu, kriketu, fotbalu, boxu, fitness, badmintonu, tanci a pozemnímu hokeji.
Jak je vidět, značka Nike se chce na indickém trhu zaměřit především na sportující ženy, u kterých spatřuje do budoucna velký obchodní potenciál.
S využitím zdrojového článku.
Zdroj a foto: tvspoty.cz, en.wikipedia.org