Je internet retail? , 15. 9. 2016
Tento seminář se bude zabývat následujícími retailovými oblastmi:
- Bojí se kamenné obchody těch internetových oprávněně nebo je retail kombinace fyzického světa, digitálního světa a světa lidí a pouze jejich ideální kombinace dokáže zákazníky správně uspokojit?
- Hranice mezi jednotlivými nákupními kanály se zužují. Dochází k prolnutí v rámci
omnichannelu. Kamenné sítě se stále častěji pouští do obchodování na internetu a naopak
internetové prodejny budují výdejní místa a vytvářejí sítě kamenných poboček. - Case studies úspěšných konceptů, které jsou propojením těchto dvou světů. V čem je
tajemství jejich úspěšnosti a jak se bude tento trend vyvíjet do budoucna? - Jak se k zákazníkům přiblížit nejen fyzicky, ale například pomocí mobilního telefonu?
Jak zvyšovat kvalitu služeb a cílit na vyšší hodnotou zákaznické zkušenosti? - Jedinečné příběhy a nové kreativní způsoby komunikace se zákazníky: prodavačky – radostěnky, bloggerské bazary, fashion talky, inovativní design kamenných výdejen pro další pozitivní zážitky zákazníkům.
Termín: 16.-17. 8. 2016; 9:00–16:00
Místo: Praha 1, přednášková místnost Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E
Pořadatel: POPAI CE
Přednášejí: Oldřich Bajer, Co Founder, ZOOT a.s., Jitka Dvořáková, Generální ředitelka společnosti CZC.cz, Antonín Havlík, Marketingový manažer společnosti Footshop s.r.o. a další
Více informací a přihláška: ZDE
Foto: pixabay.com