Restaurace La Place láká do své provozovny přes LiveStream s kuchyní
Jak se má standardní pizzerie co nejvýše odlišit od ostatních a upoutat na sebe co největší pozornost? Je třeba mít jen ten pravý kreativní nápad!
Restaurace La Place chtěla na začátku propagovat své čerstvé pizzy a nízkou cenu a navíc se také odlišit od ostatních podobných pizzerií v okolí. Rozhodla se proto, ve spolupráci s JCDecaux, pro interaktivní kampaň v centru Amsterdamu. Spolu s agenturou se rozhodla umístit interaktivní billboard nedaleko své provozovny a za pomoci LiveStreamu umožnila komunikaci okolojdoucích s šéfkuchařem své restaurace, který přímo reaguje na příkazy publika. Publikum vidí kuchaře přímo při práci a naopak kuchař může sledovat video s objednávajícím na ulici.
Tato myšlenka byla více než úspěšná, neboť se podařilo zasáhnout nové publikum, které se téměř vždy okamžitě zapojilo do kampaně restaurace, a lidé si aktivně objednávali svou oblíbenou pizzu, která na ně pak čekala v provozovně.
Celá kampaň byla jak od pizzerie, tak i od zákazníků hodnocena velmi pozitivně.
V době, kdy publikum očekává od značek více než je obvyklé, je důležité, aby každá značka byla autentická, inspirující a ze všeho nejvíce tvůrčí. Jak je vidět, kreativitu lze uplatnit různými nečekanými způsoby, které zákazníky překvapí a potěší.
Proto i tato kreativní kampaň restaurace La Place ve spolupráci s JCDecaux byla tak úspěšná. Vždyť začlenění nových technologií do marketingu a vytvoření reciproční komunikace mezi šéfkuchařem restaurace a hladovým publikem na ulici, velmi významně napomohlo vytvářet vztah ke značce, zvýšit počet spokojených zákazníků a zvýšilo pozitivní PR restaurace, které se nejčastěji šířeli na sociálních sítích.
A právě proto se kreativní marketingové kampaně dělají.
Zdroj a foto: creativeguerrillamarketing.com