Netradiční reklama pizzy, která díky eskalátoru zvýšila prodej o 70% a výnosy o 53%

Pizzerie Pizza Kingdom v čínském hlavním městě Pekingu přidala na jídelní lístek novou pizzu s extra porcí sýra, ale neprodávala se tak, jak se očekávalo. Proto se jí společnost rozhodla propagovat nějakým neotřelým způsobem.  

Najatá pekingská reklamní agentura  JWT vymyslela velmi zajímavý koncept. Na eskalátor v nákupním centru, který vede přímo před vchod do této pizzerie, umístila logo provozovny a především nafocenou porci této sýrové pizzy, která se při zvednutí schodů eskalátoru rozdělila na dvě půlky, přičemž vroubkatá hrana schodu se proměnila v táhnoucí se rozteklý sýr.

Tato netradiční promo akce zaujala jak návštěvníky nákupního centra na tamto eskalátoru, tak také šeptandou i další lidi. Výsledkem byl zvýšený prodej této promované pizzy o plných 70% při zvýšených výnosech o 53%!

Jak je vidět, dobrý kreativní nápad a kvalitní provedení dává i nízkorozpočtovým promocím velké možnosti s nečekanými výsledky.

 

Zadavatel:                     Pizza Kingdom     

Země:                              Čína

Reklamní agentura:  JWT, Peking, Čína

Kreativní ředitel:       Jordan Hsueh

Copywriter:                  Lily zhao

Realizace:                     květen 2016

 

Zdroj: adsoftheworld.com

Foto: Marketing Birds

 

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010