Petr Bezányi nově vede marketing pracích prostředků v Henkelu
Novým marketingovým manažerem divize Pracích a čisticích prostředků pro Henkel ČR/SR se od letošního července stal Petr Bezányi, který se po několika letech strávených ve vídeňské centrále vrací zpět do České republiky.
Petr Bezányi začínal v Henkelu v oddělení marketingu, kde měl na starosti například značky Persil nebo Bref. Později se přesunul do centrály pro střední a východní Evropu ve Vídni a pracoval kromě marketingu také v oddělení Category Managementu, naposled pak řídil aktivity značky Bref pro celý region.
Petr Bezányi je ženatý a má dvě děti, mluví anglicky a německy.
Dosavadní marketingová manažerka Jana Očadlíková se po téměř dvaceti letech v českém Henkelu přesouvá do vídeňské centrály pro region střední a východní Evropy, kde bude působit ve strategickém marketingu pro prostředky na mytí nádobí v myčkách Somat.
Zdroj: zboziaprodej.cz
Foto: mam.ihned.cz, strategie.e15.cz