Reebok vytvořil pop up posilovnu na autobusových zastávkách
Pokud se někdy nudíte na zastávce při čekání na autobus, jistě oceníte autobusové zastávky v kolumbijské Bogotě. Reebok právě tady vytvořil ve spolupráci s JCDecaux Colombia z šesti zastávek malé venkovní posilovny. Tuto marketingovou kampaň Reebok nazval „The Gym is Everywhere“ a tyto autobusové zastávky byly jen její částí.
Za zastávkách byli odborní fitness trenéři, kteří se snažili čekající cestující inspirovat ke cvičení. Ukázali lidem možnosti této netradiční posilovny a pak cvičící lidi fotili a následně i nahrávali na sociální média, aby se cvičenci mohli o své výkony a zážitky podělit s ostatními.
I když cvičící cestující za své výkony nebyli nijak odměněni, pocit, že si zkrátili čekání na autobus a navíc, že udělali prospěšnou věc pro své tělo, je jistě potěšil.
Uvidíme, jestli se takovýto kreativní nápad dostane i na naše zastávky. Vždyť cvičení není nikdy dost.
Zdroj: creativeguerrillamarketing.com