Heinz dominuje sociální médiím s roztomilou reklamou o hotdogu a jeho páníčkovi kečupu
Velký rozpočet není vždy zárukou úspěšné reklamy. Aby se divákům nějaký spot zalíbil, a navíc jej šířili po sociálních sítích sami od sebe, je zapotřebí skvělý nápad a tvořivost. Výrobce kečupů Heinz, se snaží podporovat rozmanitost svých výrobků kreativním způsobem, a tak vymyslel zábavnou, zapamatovatelnou a lehce provokativní reklamu, kterou pojmenoval „Wiener Stampede“.
Reklama je plná roztomilých štěnátek oblečených v kostýmech hotdogů, kteří běží směrem k mužům a ženám, oblečených v kostýmech kečupu Heinz. Vše je pěkně nasnímané, plné pohody a pozitivních emocí.
Tato reklama byla vysílána v Americe při letošním finále amerického fotbalu – Super Bowlu. Podle zaznamenaných mediálních výsledků společnosti Nielsen, obdržela nejvyšší objem pozitivních reakcí (buzz) mezi všemi reklamami uvedenými v průběhu tohoto finálového zápasu. Zajímavé bylo zjištění, že reklama „Winner Stampede“ oslovila přes 60% žen. Navíc získala ještě větší publikum díky spojení marketingových aktivit společnosti Heinz s organizací PETA (People for the Ethical Treatment of Animals), která se zabývá právy na ochranu zvířat.
Společnosti Heinz se spolu s reklamní agenturou DAVID z Miami podařilo vytvořit jedinečnou reklamu, která tvůrčím způsobem podporuje řadu produktů Heinz ve spojení s pozitivními emocemi, navíc ve formě hravých a roztomilých štěnat.
K dnešnímu dni se tento spot na portále YouTube blíží k 7 milionům zhlédnutí.
Tvůrci kampaně:
Zadavatel: Heinz
Agentura: DAVID Miami
Art Director: Antony Kalathara
Copywriter: Juan Pena
Režisér: Jeff Low
Píseň: Harry Nilsson – Without You (1972)
Lokalita: USA a Kanada
Rok: 2016
Zdroj a foto: creativeguerrillamarketing.com