PEDRO prodejny dále expandují – do konce roku jich bude osm
Společnost The Candy Plus Sweet Factory, s.r.o. pokračuje v budování PEDRO prodejen po celé České republice.
„Koncept PEDRO prodejen jsme uvedli do života v polovině loňského roku na základě nové marketingové strategie. V letošním roce jsme zatím otevřeli nové prodejny v Opavě a Olomouci, do léta plánujeme rebrandovat ještě obchod v Brně a také naši stávající firemní prodejnu v Petřvaldě,“ říká Barbora Krátká, marketingová manažerka společnosti.
Firemní prodejny společnost provozuje již od roku 2002. Z původních dvou prodejen vybudovala do současnosti firma 8 stálých obchodů s plánem expandovat do budoucna dál po celé České republice.
„Do našich stávajících prodejen postupně investujeme a realizujeme rebranding pod značku Pedro. Zákazníci tento krok kvitují a do rebrandovaných obchodů se vrací ještě raději než do klasických firemních prodejen,“ vysvětluje Krátká a upozorňuje, že do konce roku společnost plánuje mít většinu obchodů rebrandovanou právě pod značkou Pedro. „Čerstvě je rebrandovaná například naše brněnská PEDRO prodejna, která má exkluzivní umístění na Masarykově třídě.“
PEDRO prodejny jsou specifické především šíří svého sortimentu, ale i tzv. PEDRO MIXEM.
„Koncept PEDRO MIXU je jednoduchý. Zákazník si může podle své vlastní chuti a přání namixovat vybrané bonbony, může zvolit libovolnou gramáž i počet kusů. Cena začíná již na 10,90 Kč za 100 gramů a na výběr je více než 50 druhů cukrovinek,“ upozorňuje Krátká.
Klienti zde také najdou ten nejširší sortiment retro žvýkaček, bonbonů, pendreků a lízátek, a to jak pod značkou PEDRO, tak pod dalšími značkami z produkce The Candy Plus Sweet Factory.
„Ostatní produkty máme v několika různých baleních, od klasických 80 g přes rodinná 1 kg až k velkým balení 3 kg, které prodáváme především v našich firemních prodejnách v Rohatci a Petřvaldě. Zde mohou zákazníci koupit také cenově výhodné kartony,“ vysvětluje marketingová manažerka a upozorňuje, že i o ta největší balení je výrazný zájem a že právě ve firemních prodejnách jsou zákazníci zvyklí kupovat bonbony ve větším množství.
Dalším zajímavým tahem je i vlastní spotřebitelský program, který ale projde v letošním roce mírnou změnou tak, aby byl pro zákazníky ještě zajímavější.
„Vedle motivačního programu máme v pražské prodejně v OC Letňany také tzv. kolo štěstí, na kterém mohou točit všichni, kteří v naší prodejně utratili více než 100 Kč. Na každého pak čeká po zatočení dárek – od malých balení bonbonů až po dárkové kornouty,“ přibližuje věrnostní systém Krátká, která závěrem dodává, že pravidelně v obchodech probíhají i slevy a další akce.
PEDRO prodejny jsou v Brně, Olomouci, Opavě, Ostravě, v Praze 9, v Petřvaldu a v Rohatci.
Foto: Prodejna Opava – naminami.cz