Powerade představil cvičební billboardy
Společnost Coca-Cola, výrobce sportovních nápojů Powerade, nedávno vytvořila řadu velmi unikátních billboardů, které fungovaly jako cvičební zařízení pro kolemjdoucí osoby. Těmito billboardy výstižně zdůrazňovala claim značky – „Máte více energie, než si myslíte„.
S pomocí berlínské agentury Ogilvy & Mather, vytvořila značka Powerade několik cvičebních billboardů, které lidem umožňují trénovat horolezectví, zvedat závaží a nebo zjitstit sílu svých boxerských úderů. Billboardy byly nainstalovány v Berlíně a jak je vidět z videa, ihned získaly pozornost okolojdoucích osob a také je vtáhly do hry. Lidé, kteří se akce zúčastnili a zacvičili si, následně obdrželi láhev Powerade, aby si mohli snáze doplnit vydanou energii.
Reklamní agentura: Ogilvy & Mather, Berlin, Germany
Kreativní ředitelé: Tim Stübane, Birgit van den Valentyn
Kreativci: Matthias Bauer, Janne Sachse
Zdroj: www.creativeguerrillamarketing.com