Povelikonoční RETRO týden v Lidlu
Tak jako v minulém roce i letos připravil řetězec Lidl pro své zákazníky další RETRO týden. Od úterý 29. března prodejny Lidl opět nabídnout průřez výrobky dob minulých v originálním designu a tam, kde to technologie dovolovala, také v původní receptuře.
Tato speciální vzpomínková akce, kterou tento řetězec v minulém roce uskutečnil dvakrát (psali jsme o této akci zde), se setkala s velkým úspěchem jak u zákazníků, tak také u médií a odborné veřejnosti.
Nyní si zákazníci budou moci vybrat z více než 60 speciálně vyrobených produktů, samozřejmě se objeví stálice z minulého roku – například mléko v sáčku, Pitralon, či Gothajský salám. Letošní nabídka však bude rozšířena o dalších téměř 20 výrobků.
Nově si zákazníci mohou zavzpomínat se sklenkou Coca Coly, Bohemia Chipsy, Makovníkem, Hašlerkami a Bon Pari. Nebudou chybět ani drogistické skvosty jako Březový a Kopřivový, či Žloutkový šampón, Barbus mýdlo na holení, nebo prací prášek Merkur.
Tak jako vždy bude RETRO týden podpořen tematicky zaměřeným letákem a reklamou, ve které se objeví opět kuchaři Roman Paulus a Marcel Ihnačák.