Mobilní prodejna Adidas dorazila přímo za skateboardisty
Společnost Adidas zapřemýšlela, jak se dostat co nejblíže ke svým fanouškům a připravila svoji „pop-up retail“ strategii. Při zahájení prodeje nových produktů otevřela několik dočasných mobilních prodejen se svými produkty po dobu několika dní až po jeden měsíc. Vše probíhalo na utajovaných místech, které se fanoušci dozvěděli prostřednictvím sociálních sítí.
Společnost jezdila se šesti fanouškovskými pojízdnými prodejnami nejen po Německu, ale také brázdila silnice v Rakousku a ve Švýcarsku. Například tímto netradičním přístupem se dostala ke skateboardistům přímo v jejich prostředí, ve skate parcích při jejich trénincích nebo přímo na skateboardových soutěžích. Pojízdný van VW (viz foto) obsahoval jak trička, tak také obuv a na monitoru i ukázky výrobků přímo v reálném prostředí.
Zdroj: http://digitalintelligencetoday.com/