Seznamte se s TOP 10 zadavateli reklamy za rok 2015
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří investovali v roce 2015 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu Instore bylo v roce 2015 celkově vynaloženo 117,9 mil. Kč. Na první příčce v mediatypu Instore se umístila společnost UNILEVER ČR se 45,9 mil. Kč následovaná společností Danone s 19,7 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Mondelez Czech Republic s 10 mil. Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v roce 2015 celkově vynaloženo 8,7 mld. Kč.
Na první příčce se umístila společnost UNILEVER ČR s 1,5 mld. Kč následovaná společností Lidl Česká republika s 1 mld. Kč. Třetí místo obsadila společnost Procter & Gamble Czech Republic s reklamními investicemi v hodnotě 955 mil. Kč.