TOP zadavatelé – prosinec 2015
Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v prosinci 2015 nejvíce prostředků za reklamu.
INSTORE
U TOP 10 společností v mediatypu Instore bylo v prosinci 2015 celkově vynaloženo 15,4 mil. Kč. Na první příčce v mediatypu Instore se umístila společnost UNILEVER ČR s 5,5 mil. Kč následovaná společností BOHEMIA SEKT s 2,7 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost Müller ČR/SR s 1,9 mil. Kč.
CELKOVĚ
U TOP 10 společností bylo v prosinci celkově vynaloženo necelých 1,1 mld. Kč.
Na první příčce se umístila společnost Tesco Stores ČR se 150 mil. Kč následovaná společností Alza.cz s necelými 140 mil. Kč. Třetí místo obsadila společnost OKAY se 121 mil. Kč.