Nejlepší regionální potraviny nabízí BILLA už i v Praze
Společnost BILLA je průkopníkem unikátního projektu na podporu místních výrobců, jimž nabízí možnost prezentovat své produkty ve speciálním regionálním koutku přímo v prodejnách. Nyní najdou zákazníci nabídku těchto vybraných lokálních potravin z celé země také ve 37 prodejnách BILLA v hlavním městě – v Praze.
Regionální potraviny, zejména pečivo či nápoje, měly své zastoupení ve všech prodejnách BILLA již dříve. Regionální koutky však zákazníkovi nabízejí mnohem více. Nejvíce lokálních produktů nachází své místo v tzv. regionálním regálu. Jedná se o klasický čelní regál o šíři jednoho metru a výšce necelých dvou metrů.
Regál použitými materiály evokuje český venkov a je doplněn o výrazný propagační prvek – nepřehlédnutelné čelo s motivy české krajiny. Výrobky od lokálních pekařů jsou umístěny ve speciálně označených koších a ostatní výrobky jako mléčné, maso, uzeniny či nápoje lákají zákazníky k nákupu pomocí stylového značení.
„Nakupující tak vždy spolehlivě pozná, že si vybral produkt z vlastního regionu,‟ vysvětluje generální ředitel společnosti BILLA Jaroslaw Szczypka (na fotografii).
Regionální regál najde své místo také v celkem 37 prodejnách BILLA v Praze. Na zákazníky zde čeká bohatý sortiment čítající takřka dvě stovky produktů od téměř dvou desítek výrobců krajových specialit. Na své si přijdou nejen milovníci křupavého pečiva, medů, uzenin, cukrovinek, moštů, sirupů, piv, ale i lokálních pálenek, ciderů, sušených mas nebo pečených čajů.
Z průzkumu, který pro společnost BILLA Česká republika provedla agentura Datank, vyplývá, že více než 76 % obyvatel hlavního města Prahy v případě možnosti volby jednoznačně preferuje domácí potraviny. Téměř čtvrtina z nich navíc kvalitu a složení výrobku hodnotí jako nejvýznamnější kritérium, které rozhoduje o nákupu. Regionální regály představují unikátní způsob, jak uspokojit obě tyto potřeby, a zachovat přitom zákaznický komfort, kdy lze pořídit celý nákup pod jednou střechou.
„V BILLE dbáme na přání zákazníků a rádi se jimi necháváme inspirovat. Rozšíření nabídky o lokální produkty v rámci celé republiky je nejen vyslyšením jejich preferencí, ale také dalším logickým krokem v naší dlouhodobé snaze o podporu české ekonomiky i snížení dopadů složitých dodavatelských procesů na životní prostředí,‟ přibližuje projekt regionálních potravin v BILLE její generální ředitel Jaroslaw Szczypka, a doplňuje: „Od února letošního roku jsme již prodali na 20 milionů regionálních specialit! V tom vidím skutečnou podporu malých lokálních prvovýrobců.“
S projektem regionálních koutků se jako první v únoru seznámili obyvatelé Jihočeského kraje, následovaly kraje Středočeský, Ústecký, Královéhradecký a Liberecký a nyní také Praha.
Regionální regál se aktuálně nachází ve 101 prodejnách BILLA. V příštím roce bude BILLA pokračovat ve spouštění projektu ve zbývajících krajích. BILLA do konce roku 2016 plánuje, že budou regionální potraviny k dostání ve všech krajích.