TZ | Ocenění TOP In store realizace měsíce října 2015 získala kampaň Heineken Bond

Praha, 23.11.2015 – Portál Místo prodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In store realizace měsíce. Za měsíc říjen 2015 se vítězem stala realizace Heineken Bond. 

Tentokrát se soutěže účastnilo 25 In storových realizací (o deset více než v minulém měsíci), které se opět hodnotily ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězem říjnových realizací se stala kampaň Heineken Bond, která probíhala v řetězcích Albert a Tesco v termínu 8.10.-15.11.2015. Zadavatelem realizace byla společnost Heineken a realizátorem společnost POS Media Czech Republic.

Tato kampaň využívala na místě prodeje kombinaci více POS médií – podlahovou grafiku, stojnu, branding čela vozíků a Shelfstopper.

Celkově od odborné poroty tato realizace získala celkovou známku 8,17 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela 7,50 bodů, v celkovém produkčním provedení 8,00 bodů a nejvíce bodů získala v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje – 9,00 bodů.

Říjnové realizace hodnotilo následujících šest porotců:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.

Co dodat – takhle se to má dělat! Emoce, sexy, kreativně na výši, vzbudí chuť ochutnat,“ hodnotí tuto kampaň porotce Alexandr Stojčev ze společnosti společnosti Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Porotkyně Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR dodává: „Kvalitně zpracovaná kampaň, která zútulní vystavení v kategorii piv. Podlahová grafika je však náročná na údržbu.“

Heineken Bond - ED, SS_Albert A162_Brno Modřice_U dálnice_6.10.2015 11_05_58_24

Heineken Bond - ED, SS_Albert A192_Plzeň Černice_Písecká_7.10.2015 18_22_30_11

Všechny hodnocené realizace jsou k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

  

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, MORIS design, OMG Research a společnost Shopper Marketing Prague.

Kontakt:

 

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz

Hlavní partner

Partneři

Alianční partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010