POPAI DAY 2015 se už blíží
Již za pár dní, 26. listopadu, se bude v Praze konat další ročník POPAI DAY, pořádaného asociací POPAI Central Europe. Akce bude probíhat během dne ve dvou částech – konferencí POPAI Forum 2015 a večer slavnostním Gala večerem, na kterém budou vyhlášeny výsledky odborné soutěže POPAI Awards 2015 a POPAI Student Award 2015.
Celá akce POPAI DAY, která se bude konat v pražském kongresovém centru U Hájků, v ulici Na Poříčí 42, bude mít následující časový harmonogram:
9,00 – 10,00 Registrace účastníků
10,00 – 12,00 Dopolední část konference
12,00 – 13,00 Polední bufet
13,00 – 18,00 Odpolední přednáškové bloky
20,00 – 24,00 Gala večer POPAI AWARDS 2015
Konference POPAI Forum 2015
Letošní ročník konference se bude konat s podtitulem Zpátky ke kořenům retailu v (r)evoluční éře (Bring True Retailing back to Retailing).
Účastníci se již nyní mohou těšit na následující hlavní tematické okruhy programu konference:
- Zákazník na prvním místě? Je tomu tak ve skutečnosti? Nepotřebujeme naléhavě změnu paradigmatu od prvoplánového důrazu na prodej a růst k upřímné a opravdové snaze o spokojenost zákazníka?
- Jak vypadá dnes a mohl by vypadat zítra současný retail z pohledu klíčových elementů, které hrají roli v jeho existenci a úspěchu při interakci a komunikaci se zákazníkem?
- Co všechno dnes působí na vytvoření jedinečného nákupního zážitku a jaké faktory mohou přispět k upevnění vztahu se zákazníkem v in-store?
- Data, targeting a personifikace – zákaznický přístup pro získání opravdové a dlouhodobé loajality ke značce.
Konferenci bude moderovat Michal Štádler, CEO společnosti datasapiens a.s., a své příspěvky budou přednášet následující osobnosti:
Karel Foltýn, Vice president of Human Resources, Amazon CEE
Karin Lauková, Marketing and Assortment Director, Sephora
Peter Krišťák, Founding partner, PRICEWISE s.r.o.
Ondřej Kraus, ředitel odd. služeb zákazníkům, IKEA Česká republika, s. r. o.
Josef Korotvička, Commercial Director Grocery Food, Tesco Europe
Karel Bárek, General Manager, HERVIS Sport
Markus Weissgerber, Director POS Innovation / Head of Insight Center, STI Germany
Vojtěch Bukač, Senior Key Account Manager, Unilever
Petr Fous, Trade marketing Director, Mondelez
Michal Zbořil, Master Principal Sales Consultant, Oracle
Marek Hallér, Client solutions director, datasapiens, a.s.
Gala večer POPAI AWARDS 2015
V rámci slavnostního Gala večera proběhne, tak jako každoročně, slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI AWARDS 2015 a POPAI STUDENT AWARD 2015, po kterém bude následovat další společenský program.
Program gala večera proběhne za podpory generálního partnera – společnosti FREEBOARD EUROPE s.r.o.
Soutěž POPAI AWARDS patří mezi vrcholné události oboru marketing at-retail a prezentuje nejnovější prostředky in-store komunikace, systémy podpory prodeje a další podpůrné propagační nástroje. Nabízí příležitost zviditelnit pro širokou odbornou veřejnost nejlepší realizace roční tvorby v oboru komunikace v prodejních místech v rámci soutěžní expozice i v rámci rozsáhlé mediální kampaně. V návaznosti na světový vývoj a aktuální rozsah působnosti oboru in-store marketingu pořadatelé inovují soutěžní pravidla a kategorie soutěže.
Cílem soutěže je zviditelnit úspěšné projekty spolupráce zadavatelů reklamy a maloobchodu v in-store. Proto je součástí soutěže kategorie, ve které jsou prezentovány nejlepší in-store kampaně z hlediska inovativního přístupu k řešení komunikace v místě prodeje, splnění cílů zadavatele projektu a účinnosti nové koncepce.
V minulém ročníku se absolutním vítězem POPAI AWARDS 2014 stal exponát Endcup Milka od společnosti Mondelez Czech Republic s.r.o., v soutěži POPAI STUDENT AWARD 2015 byli vyhlášeni tři vítězové – Filip Močička (parazitní prodejní stojan pro Nescafé s názvem Čas na kávu!), Nikola Mrázková (projekt MaBAJA Palm Tree) a Beáta Madajová za Oboustranný stojan Shell.
V letošním roce se očekává na celé akci účast cca 500 zástupců odborné veřejnosti především z řad top a středního managementu výrobců značkových výrobků, dále zástupci obchodních společností, management marketingových a reklamních agentur, zástupci výrobců a dodavatelů prostředků in-store komunikace a v neposlední řadě také zástupci médií.
Celá akce POPAI DAY je pořádána za podpory světové asociace POPAI a pod odbornou garancí POPAI France, která je organizátorem celoevropské soutěže POPAI AWARDS Paris v Paříži.
Odborný portál Místo prodeje.cz je jedním z mediálních partnerů této akce.